Bloger tag

29. 7. 2014

Konečně se taky přidávám, i když jsem asi úplně poslední, kdo se do projektu zapojuje. Byla jsem nominovaná hned dvakrát před strašně dlouhou dobou a to konkrétně od Marky a Kattie, takže děkuji a už konečně hodlám s tou nominací něco udělat. 

Jaká jsou pravidla? 
Říct o sobě deset věcí, odpovědět na otázky člověka, který tě nominoval, vymyslet vlastní otázky a nominovat dalších pět lidí a nakonec to těm lidem dát nějak vědět.

Deset věcí o mě? Už jsem natočila video s 25 fakty o mě, takže vymyslet dalších deset zajímavých věcí bude docela fuška, ale pokusím se.

1. nedávno jsem zjistila, že miluju mátový ledový čaj s čerstvou mátou. Dělají ho v mé oblíbené kavárně a je to mňamka

2. v ještě bližší minulosti jsem zjistila, že neumím udělat vynikající mátový čaj z čerstvé máty..

3. umím psát všemi deseti, i když jsem na střední škole právě z tohohle předmětu musela dělat reparát

4. pokaždé, když dostanu novou knihu, musím k ní hned přivonět

5. nesnáším hmyz a vždy musím mít poblíž sebe biolit nebo alespoň plácačku

6. přijde mi roztomilé, když se mě muži snaží poučovat o (podle mě) naprosto základních věcech ohledně počítačů - např. když mi týpek z helpdesku vysvětloval, že to černé s kurzorem, co jsem právě spustila je příkazový řádek..no ne, vážně?

7. vždycky jsem si strašně přála být čarodějnice nebo alespoň umět cestovat v čase, ale na svůj dopis z Bradavic stále marně čekám

8. přijde mi skvělé, když někde řeknu French the Llama, 42, Allons-y nebo jiný odkaz na mé oblíbené knihy, seriály a ostatní popkulturu a někdo v mém okolí mou narážku pochopí

9. přijde mi smutné, že většina lidí v takovém případě jen nechápavě civí a když se to pokusím vysvětlit, řeknou jenom "aha.."

10. neustále si slibuju, že budu zkoušet nové a zajímavé recepty, ale nakonec vždycky skončím u těch pár osvědčených

Jaké otázky si na mě holky vymyslely?

Od Kattie:
1. Četli ti rodiče, když jsi byla malá? 
Ano, mamka mi četla velice často a jsem si jistá, že právě to nastartovalo mou lásku ke knihám

2. Jak vznikla tvoje přezdívka a název blogu? 
Slovo Ohana znám díky animáku Lilo a Stitch - byla jsem na něm jednou v kině a když jsem pak vymýšlela svojí přezdívku pro X-Chat (:D) prostě mě napadlo a od té doby to používám. Původně se blog jmenoval Ohana´s fantasy world, ale to mi připadalo, jako bych měla psát jenom o fantasy literatuře, takže jsem ten název změnila na "world of pure imagination", což je píseň z původního filmu o Willym Wonkovi) - mnohem lépe to vystihuje o čem můj blog je

3. Jaké byly tvé blogerské začátky?
Docela zmatené. Když jsem tenhle blog začala, nevěděla jsem přesně jak by to mělo podle mě vypadat a jakou strukturu tomu dát, takže moje první články jsou víceméně o ničem a jen velice vzdáleně o knihách, ale postupně se to tak nějak dostalo až do současného stavu, se kterým jsem docela spokojená.

4. Máš nějaké čtecí zlozvyky?
Určitě mám, ale asi si je většinou neuvědomuju. Dost často se přistihnu, že kontroluju jak už jsem v knize daleko, ale ten nejhorší zlozvyk asi je, že nějakou knihu tahám všude sebou a občas pak kvůli čtení ignoruju lidi kolem sebe, i když bych třeba neměla.

5. Znáš nějakou filmovou adaptaci, která je podle tebe lepší než kniha?
Lepší asi neznám, ale hodně se mi líbila adaptace Čokolády, která se podle mě knize určitě vyrovná.

6. Existuje kniha, která nějak ovlivnila tvůj život?
Já si myslím, že každá kniha kterou přečtu mě nějak ovlivňuje, ale jednu konkrétní asi jmenovat nedokážu. O těch nejvlivnějších jsem ale natočila tag.

7. Místo kam by ses chtěla podívat?
Těch je hodně, ale nejspíš pořád vede Egypt.

8. Jsi spíš introvert nebo extrovert?
Rozhodně introvert, i když mi to někteří lidi nevěří.

9. Autor, který již nežije a se kterým by ses chtěla setkat..?
Klišé odpověď? Jane Austen, protože si myslím, že by s ní byla docela zábava. Méně klišé odpověď, která možná někoho urazí? Chtěla bych se setkat s autory bible a zeptat se jich, jak přišli na takovou pitomost..

10. Jaké máš ještě zájmy kromě čtení a bloggování o knihách?
Já nevím, počítá se nakupování knih? :)

Od Marky:
1. E-kniha nebo klasická tištěná?
Rozhodně ta tištěná, i když e-knihy nezatracuju jako něktěří knihomolové.

2. Jaké země chceš navštívit?
Jak už jsem říkala, tak rozhodně Egypt, potom bych nepohrdla Itálií, Francií, Španělskem, Finskem, Spojenými státy, Japonsko by mohlo být zajímavé, nebo taková Indie..no ráda bych cestovala hodně, jen sehnat nějakého sponzora.

3. Proč jsi začala blogovat?
Protože ve svém okolí nemám nikoho, koho by moje názory na knížky zajímaly a já se o nich prostě potřebovala vypovídat.

4. Čteš i v cizím jazyce?
Ne, pokud se tomu můžu vyhnout. Jsem na to jednoduše moc líná :)

5. Káva nebo kakao?
Rozhodně kakao! A to i na veřejnosti a v kavárnách

6. Jaká je tvoje absolutně nejoblíbenější knížka?
A na nejoblibenější dítě se zeptat nechceš? To je krutá otázka, ale asi je to pořád Zatancuj si se mnou od Victorie Claytonové

7. Od kterého autora bys chtěla autogram a proč právě od něj?
J.K. Rowling a myslím, že na otázku proč už ani odpovídat nemusím. Protože je to J.K. Rowling!

8. Jakou knihu ostatní vychvalují a ty netušíš proč?
Divergence. Rozhodně nechápu, co na téhle knize a celé sérii lidi mají. Podle mě byla naprosto průměrná

9. Kniha nebo film?
Samozřejmě, že kniha.

10. Kolik máš ve své knihovničce knížek?
Nemám nejmenší tušení. Pokud vezmu moje knihy doma i u rodičů, bude to kolem 400 - 500. Asi. Možná.

Tak, a to je vše. Rozhodla jsem se, že poslední kroky vynechám, protože vážně nevím o nikom, kdo by ještě nebyl nominován. Ale i tak to byla docela zábava, i když to vymýšlení faktů o mě bylo spíš mučení :) Ještě jednou děkuju za nominace a omlouvám se, že mi sepsání vlastního článku trvalo tak dlouho.

5 komentářů:

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

No třeba já jsem ještě nominovaná nebyla :-D Jinak máš to fajn napsané :)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Super:)

katerina řekl(a)...

Jé, super, parádně jsi to sepsala a odpověděla na otázky! :) Mám radost, že ses zapojila :) Vznik tvé přezdívky se mi zdá vtipný ! :D :) U čtecích zlozvyků to mám podobné a také jsem spíš introvert :)

Ohana řekl(a)...

Knihomilka: a chtěla bys? mileráda ti vymyslím deset otázek a můžeš se do toho pustit :)

Rodaw: díky :)

Kattie: díky :) já myslím, že většina nás knihomolů jsme spíš introverti..

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

Ale jo, beru to :). Možná se sama o sobě něco dozvím :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)