Knižní povídání: Červen/Červenec

15. 7. 2014


Tenhle měsíc jsem četla překvapivě hodně. Je to zvláštní, protože jsem asi jedna z mála v naší malé YA blogosféře, kdo nemá prázdniny, ale i tak se mi povedlo prokousat se deseti knihami. Já osobně bych z toho vinila právě ty knihy. Některé totiž byly tak skvělé, že jsem nehleděla na počet stran a prostě jimi prolítla za jediný den nebo víkend.Například Vesmír versus Alex Woods jsem přečetla za tři dny, při kterých jsem byla normálně v práci. Jenomže ona byla tak zajímavá, že jsem prostě přišla z práce a hned se musela pustit do čtení. Takové knížky člověk musí prostě milovat. A co dalšího jsem tenhle měsíc četla? Jen se podívejte sami:


Co pěkného jste přečetli vy? Souhlasíte s mými názory? Četl někdo Intriku po Anglicku? Jak se vám líbila?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)