Kouzelná knihovnička #7

19. 7. 2014


Od posledně zaznamenala moje knihovnička hodně změn. Tentokrát nemluvím jenom o množství přírůstku, ale hlavně o tom, že posledně byly knihovničky dvě, zatímco teď už jsou tři. A jsou docela plné, takže by se další rozšíření opravdu hodilo.  To teď ale nebudeme řešit. Zatím se tam vejde vše co potřebuju, takže je to plně dostačující. A co tedy skrývá moje knihovnička? Jen se podívejte sami, ale předem varuji, že video je opravdu dlouhé. Příště se třeba pokusím o zkrácenou verzi. ;)


A na závěr ještě fotečka, abychom nezapomněli, jak krásná ta knihovna je (alespoň mě se vážně líbí).


4 komentářů:

schefik řekl(a)...

prej vyřazené knížky :D já se Mapy času klidně ujmu :D

slečna Mona řekl(a)...

Dospělé knížky :D To zní vážně vtipně :D Otázkou je, jak jinak je nazvat, což? Btw, tleskám za Sarah Waters, taktéž má beloved! A především Zlodějka, se kterou jsem i já začala a myslím si, že je ze všech nejlepšejší ... Noční hlídku musím sehnat a přečíst. Slyšela jsi, že na podzim vychází The Paying Guests?

Suzanne řekl(a)...

Pekelně dlouhé, ale skvělé video. Máš hodně pestrou a zajímavou knihovničku - to já ráda. Líbí se mi, že jsi ke každé knížce něco řekla, takže jsem si udělala představu, o čem to je. Zase jsem si díky tobě rozšířila svůj wishtlist, vždycky u tebe najdu nějaký tip na zajímavé knihy. Rozhodně hned zítra - vlastně dneska - zamířím do knihovny pro Psychiatra. To zní jako něco přesně pro mě - navíc si nutně potřebuju odpočinout od YA, už z toho úplně blbnu:))

Ohana řekl(a)...

Petr: bude bazárek, neboj :)

Mona: jako když používám YA, tak bych mohla říct Adult, ale proč se obtěžovat s další angličtinou :) Jsem ráda, že konečně někdo zná Sarah Waters, obvykle, když se o ní zmíním, všichni jen říkají, že to si musí někdy přečíst.. :)

Anonymní: vůbec nevadí, vždycky se ráda podívám na nové blogy

Suzanne: díky :) a doufám, že se Psychiatr bude líbit, ale to on musí..je totiž geniální :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)