Blog má třetí narozeniny!

2. 8. 2014

Je to neuvěřitelné, ale je to tak. Už jsou to tři roky, co jsem začala psát tenhle blog a podívejte se, co se z něj stalo! No, ve skutečnosti je vlastně pořád stejný, protože se zrovna nevyžívám v častých změnách designu a podobných věcičkách, jen doufám, že se snad ty články trochu zlepšily.  Podle počtu návštěv to vypadá, že se vám tu líbí, takže to snad se mnou nebude úplně nejhorší. :)
Jinak to vypadá, že se vám líbí i moje videa, z čehož mám opravdovou radost. Když jsem s nima začínala, dost jsem se bála jít takhle s kůží na trh, ale vaše odezva byla prostě skvělá a pořád mi píšete plno milých a pochvalných komentářů. Taky povážlivě roste počet odběratelů, což vždycky oslavím malým tanečkem. :)
Ještě co se těch komentářů týče. Já se vážně snažím na ně odpovídat, ale občas se stane, že se k tomu delší dobu nedostanu a pak doháním resty třeba měsíc zpátky, takže pokud neodpovím hned, není to proto, že by mě vaše reakce nepotěšily, ale jednoduše nestíhám. Vždycky se ale snažím jít hodně zpátky a pozodpovídat pak všechno pěkně najednou. 
A protože se vám ta videa tak moc líbí, tak jsem i při téhle příležitosti natočila jedno děkovné a statistické. Jen se podívejte:

Jak už jsem říkala ve videu, protože jste takoví milí a věrní čtenáři, tak pro vás samozřejmě mám alespoň malinkou soutěž. 

O co soutěžíte?
Bude to o libovolnou knihu v hodnotě do 300 Kč z obchodu beletrie.eu

Jak můžete soutěžit?
Vyplňte rafflecopter a držte si palce :) Tentokrát po vás nechci nic šíleného, čím byste si museli výhru zasloužit. Upřímně? Byla jsem prostě líná něco vymýšlet :)

Kdo může soutežit? 
Kdokoli s adresou v ČR a s případným svolením rodičů (budu potřebovat vaší adresu k zaslání výhry)

Kde najdete formulář?
Přímo tady:
Tak, to už je opravdu všechno. Ještě jednou vám chci moc poděkovat za přízeň a jen doufám, že se vám u mě bude i dál líbit. :)

23 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Všechno nejlepší Ohano a spoustu dalších skvělých úspěchů a radosti s blogem! Na video a soutěž mrknu potom :)

Unknown řekl(a)...

Všechno nejlepší ke třetím blogovým narozeninám. :) Přeji ti, aby se ti nadále dařilo a tvůj blog jen kvetl! :)

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

Vsechno nejlepsi, tvuj blog je skvely

Šárka S. řekl(a)...

Všechno nejlepší. :) Doufám, že ti bude v budoucnu dařit a neztratíš chuť psát články a točit videa. :)

HλNKA řekl(a)...

Obrovská gratulace a všechno nejlepší!! :-)
PS: Jsi skvělá a pokračuj v tom, co děláš, protože to stojí za to! :-)

katerina řekl(a)...

Ohano, Tvůj blog byl prvním knižním blogem, na který jsem za svůj život vstoupila a díky tomu jsem poznala tu super knižní blogosféru. Takže děkuji, moc Ti gratuluji a přeji Ti spoustu úspěchů jak v blogování, tak v životě! :)

Aly ✿ řekl(a)...

Všetko najlepšie. :)

Kristie řekl(a)...

Tři roky, to je krása! Přeji všechno nejlepší a hodně zdaru do budoucích let! :)

MarketaM řekl(a)...

Gratuluju a přeju další úspěšný rok :))

Rachel Roo řekl(a)...

juu tri roky, to je doba :) gratuluju a preju i nadale jen to nej a at se dari

Anonymní řekl(a)...

Všechno nejlepší ke třem letům a ke spoustě dalším.

Janka řekl(a)...

Škoda len, že je súťaž v rámci ČR, bohužiaľ, nemám nikoho kto by mi prípadnú výhru prebral. Ja ťa sledujem na you tube už dlho a musím ti povedať, že veľmi rýchlo ten čas zbehol. Takže ti ešte raz blahoželám k blogovým narodkám a len tak ďalej. :)

Ohana řekl(a)...

Díky všem :)

Janka: je mi to líto, ale poštovné na slovensko je prostě přehnaně vysoké..možná někdy v budoucnu vymyslím, jak zapojit i vás :)

Monika řekl(a)...

Jsi přirozená, úžasná a sympatická. Tvůj úsměv na závěr vykouzlil i jeden praštěnej na mým ksichtě :D
Koukám, že blogování máš fakt zorganizovaný :D Fíha. Nevím, co na to říct :D
A já taky nemám, s kým si povídat o knihách :( Sice jsem si našla tenhle semestr 3 knihomoly, ale ono je to s nima taky takový... noo :DD Eeeh :D
Jdu se zapojit ^^

LennaS řekl(a)...

I já se se přidávám a přeji ti všechno nejlepší! :) Doufám, že bude blog i nadále tak úspěšný jako byl doteď. :)

Jitka řekl(a)...

Gratulace !! ;) A přání dalších let ;)

Amaterasu řekl(a)...

Všechno nejlepší k blogovým narozeninám a přeju hodně dalších! :) A já se přiznám, že jsem tě přes GFC začala sledovat právě kvůli soutěži, ale potom jsem si tady zpětně projela několik článků a začala se těšit na další a nakonec se sem vracím moc ráda :)

Jednorožec Radynka řekl(a)...

Všechno nejlepší k blogovým narozeninám! Přeji spoustu spokojených čtenářů. Nápad na články 2x týdně se mi líbí, možná to tak udělám s recenzema, pokud se donutím ještě někdy nějakou napsat. :D

Anonymní řekl(a)...

Všechno nejlepší, hodně knih a spoustu spokojených čtenářů! :)

Unknown řekl(a)...

Gratuluju. Tři roky je dlouhá doba. Spíše koukám na tvá videa na youtubu, ale poslední dobou jsem začala navštěvovat i tvůj blog. Doufám, že ještě pár let budeš takhle pokračovat :-)

Jana CM řekl(a)...

Taky moc gratuluju, tři roky jsou obrovsky dlouhá doba, zvlášť online!

Wolf Draven řekl(a)...

Moc gratuluju a přeju spoustu knižních i neknižních zážitků ;)

Evk řekl(a)...

Gratuluji k výročí. A přejihodně nových čtenářů.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)