Co je nového - Hlášení místního rozhlasu #10

26. 8. 2014


Netěšte se moc, zatím ještě nebudu ukazovat nejnovější přírůstky, i když na to video se taky můžete už brzo těšit. Zatím jde jenom o zhodnocení vašich odpovědí ze soutěže. Ptala jsem se vás na návrhy na zlepšení blogu nebo videí. Co vám chybí? Co se vám nelíbí? Co byste změnili? Udělalo mi strašnou radost, že většina lidí nechtěla měnit nic. Otázka je, jestli se vám tu vážně tak líbí nebo jste jenom nechtěli nic vymýšlet :)  
Každopádně nějaké ty návrhy se i tak našly, já si je vypsala a rozhodla jsem se vysvětlit vám ve videu, proč se některé z nich nikdy neuskuteční. Ale nebojte se, v některých věcech vám velice ráda vyhovím, takže se můžete těšit třeba na Chocolate book tag a už teď se můžete připojit ke stránce na facebooku: https://www.facebook.com/Ohanasworldofpureimagination

Tak a teď už tedy k tomu videu:

2 komentářů:

Suzanne řekl(a)...

Udělala jsi mi radost s tím, že natočíš Chocolate Book Tag, už se těším:)
Asi jsem jedna z mála, které nevadí dlouhá videa:) Já je ale přímo zbožňuju, takže jsem ráda, že je nehodláš zkracovat:)

Myanmar řekl(a)...

Jsi jedna z mála, koho vydržím poslouchat dlouho, takže dlouhá videa mi nevadí. Co se týče hromadného čtení - osobně to až tak nemusím, takže bych se nejspíš nezapojila, ale nápad to asi není špatný. Jen by to prostě nebylo pro mě :) A jsem ráda, že ses rozhodla nezahlcovat blog meme (memy...jaký je od toho množný číslo? :D), protože myslím, že zvládáš na blog přidávat normální "plnohodnotné" články a tak nemá cenu vyplňovat ho vatou :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)