Knižní bazar

21. 8. 2014

Už nějakou dobu si doma pod stolem skladuju knížky, které chci jednoho dne prodat. Nejsem si jistá, jak dlouho už to dělám, ale mohli byste říct, že se mi jich "pár" nashromáždilo. Vlastně to bude o trochu víc než pár. Když jsem to teď počítala, dostala jsem se nad stovku. Hodně jich nejspíš za nic nestojí, ale jsem si jistá, že někdo by je ještě rád využil, takže jsem se konečně odhodlala a spustila projekt Unhaul, neboli bazar knih.
Původně jsem chtěla všechny knihy natočit a něco málo k nim říct, ale bohužel pět ze šesti videí se nepovedlo a nedá se na ně dívat, takže zveřejním pouze to video z mého současného bytu a knihy, které skladuju u rodičů uvidíte pouze v inzerátech na databázi knih. Jak to bude fungovat? Všechno potřebné vysvětluju ve videu, ale jenom zkráceně: pokud se vám bude jedna nebo víc knih líbit, odpovězte na jeden z inzerátů, já vám napíšu číslo účtu a přesnou částku, vy mě adresu a po připsání peněz na účet knihy odesílám. Klidně bych prodávala i na dobírku, ale ta vyjde strašně draho a hodně by se tím zvýšila cena knihy, což nechci. Tak jdeme na to. Tady máte odkaz na můj bazar na databázi knih:

http://www.databazeknih.cz/uzivatele/ohana-1765


A tady je video, kde posledních asi 17 knih ukazuju a mluvím o nich:


Pozor, některé knihy jsou už zamluvené a jen čekám na připsání peněz, takže pokud budete knihu chtít a já vám řeknu, že už je vlastně prodaná, nebuďte naštvaní.

1 komentářů:

Reading with Lucy řekl(a)...

Tolik krásných knih

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)