Co je nového - Říjen 2014

30. 10. 2014


A jsme zpět v normálu. Chvilku jsem zvažovala, že bych natáčení odložila než budu zdravá, ale to bych vám prostě nemohla udělat, takže namísto toho máme tentokrát neformální Co je nového. Jsem v posteli a v pyžamu a velice pravděpodobně mi bude občas špatně rozumět, protože ze všech symptomů nachlazení to momentálně nejvíc odnášejí moje hlasivky, ale i tak jsem tady. Jen doufám, že si toho budete náležitě vážit. Tak jdeme na to:


Co pěkného jste si pořídili vy? Taky už vás dostalo podzimní nachlazení nebo to je zase jenom můj problém? Čím to léčíte?

2 komentářů:

Adelle R. řekl(a)...

Já mám teď obrovskou rýmu a příšerně mě bolí oči (a ano, jako idiot stále čumím do monitoru, ach ta práce), holt to nějak musím zvládnout :D A za říjen mi do knihovničky přibylo Prodám duši, zn. Rychle, tak jsem zvědavá :)

Sabča řekl(a)...

Super úlovky! Já taky byla za poslední měsíc v Levných knihách nějak často, ale dostali úžasné nové knihy :-)
A také už jsem 14dní nemocná ale musím s tím chodit do práce no, což tomu nepomáhá asi. Přeju brzké uzdravení

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)