Hlášení místního rozhlasu #11

11. 10. 2014


Jsem zpět! Máte radost? Oslavme to malým videem, ve kterém vám všechno vysvětlím. Možná jste si všimli, že jsem teď nějakou dobu nepřidávala videa a nepsala na své stránce na facebooku. Vysvětlení je jednoduché - stěhovala jsem se z jednoho bytu do druhého, což sebou přineslo mnohé komplikace mého života (včetně skoro dvou týdnů bez internetu a druhé práce). Inu, zažila jsem krušné chvilky, ale teď už se vše pomalu vrací do normálu. Tady si můžete poslechnout víc:


Za kvalitu videa se omlouvám. Budu muset vymyslet, jak to lépe osvětlit, protože okno je teď od mé knihovny trochu daleko, takže pokud není naprosto jasno, hádám, že přirozené světlo mi už stačit nebude. Možná budu muset změnit pozadí a nenatáčet až před knihovnou, ale uvidíme. Však já na něco přijdu. Zatím to tedy vypadá takhle, ale už příště to snad bude mnohem lepší kvalita.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)