Knižní řetězovka #5

28. 8. 2011

A poslední část Knižní řetězovky:



44. Nejvíc peněz, kolik si na jedenkrát utratila v knihkupectví?

Počítá se i internetové? 2146 i s poštovným

45. Jak často knihu před přečtením prolistuješ?

Listuju knihami hlavně před nákupem. Chci se podívat, jakým způsobem je psaná.

46. Důvod, kvůli kterému bys knihu vzdala?

Kdyby mě nebavila, nebudu se do ní nutit

47. Máš ráda knihy uspořádané?

No, nemám je nějak podle žánrů nebo abecedy, ale mám v nich svůj pořádek a pěkně mě naštve, když mi v nich někdo udělá bordel

48. Knihy skladuješ, a nebo je posíláš dál?

Skladuju. Zásadně skladuju.

49. Jsou knihy, kterým se vyhýbáš?

Určitě. Veškeré naučné nebo třeba s tématem války. Ty nemám ráda.

50. Kniha, která tě rozesmála?

Cokoliv od Douglase Adamse nebo třeba Jiřího Kulhánka

51. Kniha, která tě naštvala?

Na hřbetě Itálie - čekala jsem milý příběh člověka zabydlujícího se v malé zapadlé vesničce a dostala jsem popis politické situace a pár nadávek na stát a jeho zacházení s občany.

52. Kniha, která tě rozplakala?

Naposledy?Kate Thompson - Sex, lži a pohádky. Ta mrcha autorka v ní zabila psa jedné z hlavních hrdinek.

53. Kniha, od které si neměla žádné očekávání, ale nakonec se ti líbila?

Já mám od knihy vždycky očekávání. Jinak bych se do nich nepouštěla

54. Kniha, od které si očekávala hodně, ale nakonec se ti vůbec nelíbila?

La Perdida - čekala jsem od ní sakra víc

55. Oblíbené čtení na odreagování?

Když potřebuju ulevit mozku, sáhnu po některé sra*kové, ty nikdy nenudí a čtou se vlastně samy

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)