Nákupní seznam 2016

31. 12. 2015


Upřímně netuším, proč tyhle články na konci roku vždycky dělám. Stejně se seznamu nakonec zase až tolik nedržím a nakupuju spoustu jiných věcí, za které jsem vlastně vůbec neměla v úmyslu utrácet. Mažu knihy, které jsem na začátku roku na seznam dala, protože už je najednou nechci.. No prostě si začínám říkát, jestli tohle má vůbec smysl. Na druhou stranu je to alespoň hrubý náhled toho, co bych chtěla vlastnit a jednou ročně to snad nemůže uškodit, no ne? 
Alespoň pak když knihy postupně odškrtávám, můžu mít pocit, jako že jsem něčeho dosáhla..

1. Ostrov lhářů - E. Lockhart
2. Solitaire - Alice Osemanová
3. Nepopsatelní - Cherie Priest
4. Isla a šťastné konce - Stephanie Perkins
5. Příběh služebnice - Margaret Atwood
6. Prorok - Amanda Stevens
7. Železný polibek - Patricia Briggs
8. Zkřížené hnáty - Patricia Briggs
9. Stříbrná relikvie - Patricia Briggs
10. Říční znamení - Patricia Briggs
11. Spálená mrazem - Patricia Briggs
12. Muž jménem Ove - Fredrik Backman
13. Prozření Mary Dyerové - Michelle Hodkin
14. Já nejsem neviditelná - Marcus Sedgwick
15. Ztráty a nálezy - Brooke Davis
16. Statečná srdce - Ariana Franklin
17. Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han
18. Láska jako ve filmu - Victoria van Tiem
19. Dáma z popela - Christine Trent
20. Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala - Laura Tait, Jimmy Rice
21. Skleněný trůn - Sarah J. Maas
22. Mágové - Lev Grossman
23. Nástroje temnoty - Imogen Robertson
24. Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru - Benjami Alire Sáenz
25. Stín větru - Carlos Ruiz Zafón
26. Mezi dvěma světy - Scott Westerfeld
27. Bez šance - Neil Shusterman
28. Tady byla Britt-Marie - Fredrik Backman
29. Čtenář z vlaku v 6.27 - Jean-Paul Didierlauren
30. Marťan - Andy Weir

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Podle mě je to dobrý nápad :) Já si všechny knížky píšu do Wishlist článku, který taky pořád aktualizuju :D Jinak Marťana chci taky, strašně moc :)

Anonymní řekl(a)...

Wishlist je dobra vec. Popri citani knih sa clovek tak tajne tesi na dalsie. A ze sa priebezne meni? Casy sa menia, ludia sa menia, nazory sa menia.... chute sa menia.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)