Moje zhouba...

4. 8. 2011

...bude jednou diskuze "Co právě čtete" na stránkách knihovnice.cz. Posledních pár měsíců jsem se od ní držela dál, ale dneska jsem neodolala a prošla si příspěvky, které jsem zmeškala. A můj nákupní seznam se rozšířil z osmi na 26 knih. Naštěstí některé z nich nemá Kosmas na skladě a protože jsem svému internetovému knihkupectví věrná, na některé si budu muset počkat. Momentálně tedy na mém seznamu jsou:

Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy Obálka knihy
Obálka knihy Obálka knihy

Celkem by mě tenhle nákup vyšel na 6216 Kč. A ano, uvědomuji si, že tohle není normální. A to nevíte, že mám další tři, na které budu upozorněna, až budou na skladu. Nebo to, že jsem na kosmasu nechala od roku 2006 přes 11000. Jediné štěstí je, že se nedá vyčíslit, kolik jsem nechala v různých Levných knihách, kamených knihkupectvích a antikvariátech. Řekla bych, že moje sbírka je už docela cenná. Ale když já si nemůžu pomoct. Nějaká knížka mě zaujme a musím ji mít. Teď se ale s nákupy budu krotit. Přecijen, vážně už to není kam dávat. Ale jsem si skoro jistá, že postupně získám každou knihu z momentálního seznamu. Ať už si na ně ušetřím, nebo je dostanu k Vánocům a narozeninám. Jen škoda, že polovina mých obdarovatelů už mi knihy odmítá kupovat. Sestra dokonce odmítá koupit mi cokoliv papírového. Skandální, viďte?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)