The complete Harry Potter Collection

2. 9. 2011



Dnes dorazila a je ještě krásnější než jsem čekala. Všech sedm knih v krásném boxu, originální znění a edice obálek pro dospělé čtenáře. No nejsou krásné? Nemůžu se dočkat, až se do nich pustím. Teď jen přemýšlím, jestli je hodně neslušné kvůli Harrymu dočasně opustit Malého vetřelce. Nejsem si jistá, že bych dokázala Harryho odložit než se celou tou bichlí prokoušu. Divné slovo, bichle. V hovoru jsem ho použila asi milionkrát, ale tohle je pokud si vzpomínám prvně, kdy jsem ho napsala. Bichle. To měkké i tam vypadá divně, ale s tvrdým (bychle) je to ještě horší a navíc špatně. Nevadí, to jsem se jen tak zamyslela.
Každopádně Harryho jsem se nemohla dočkat. A teď ta vůně, tak svádivá. Ty knihy přímo říkají: "Pusť se do nás. Nech všeho ostatního a začti se." ...a kdo jsem já, abych neposlechla?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)