Juno

10. 11. 2011

(2007)

Oficiální text distributora: Juno je šestnáctiletá středoškolačka, která se potýká s nečekaným těhotenstvím. Otcem dítěte je další teenager, Paulie, kterého ovšem ona nepovažuje za svého přítele. Chce, aby všechno skončilo jako špatný sen, ale zjišťuje, že musí začít situaci řešit. Využije pomoci své nejlepší přítelkyně Leah a uvažuje o Centru pro pomoc ženám, aby jí pomohlo s „rychlým potratem“, jak tomu sama říká. Před klinikou ale potká svou kamarádku Su-Chin, která odmítá potraty a přesvědčí ji, aby svoje rozhodnutí změnila.
Juno nakonec spolu s Leah nachází v Penny Saver inzerát od Marka a Vanessy Loringových, kteří zoufale touží po dítěti a právě zde začíná příběh mladičké dívky Juno a jejího dospívání.

Nejdivnější úžasný film, jaký jsem kdy viděla. Já vím, podle popisu to zní jako jeden z těch filmů, které vám pouštěli při hodinách rodinné výchovy, aby vás odradili od sexu, ale on vážně není. (Mimochodem, třeba u nás pouštěli Modrou lagunu..humus). Juno bere své těhotenství s nadhledem a prostě se rozhodne, že se s tím popere a hned jak bude moct dá dítě k adopci. Co je taky na tom tak složitého, že? A víte co? Ono se ukáže, že na tom vážně nic moc není. Paulieho jsem naprosto milovala. Je tak roztomile zakřiknutý, až to není možné. A nejlepší hláška? "Pěkný nohy" :)
Každopádně i když se v tomhle filmu všechno bere s humorem, stejně nějaká ta slzička ukápne. Ať už u té scény v obchoďáku nebo třeba nad vzkazem od Juno. Ale ani jednou se mi to nezdálo jako hraní na city, jen to prostě tak nějak přirozeně vyplynulo. A vůbec celý ten film tak nějak utekl. Člověk se párkrát zasmál, párkrát udělal ooooch a bylo po všem. Ale mám takový pocit, že ve mě pár myšlenek ještě chvíli zůstane. A tak to má být. :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)