Bored to death

9. 5. 2013

Oficiální text distributora: Hrdina komediálního seriálu z produkce HBO je třicátník Jonathan Ames, spisovatel z Brooklynu, který bolestně prožívá rozchod s přítelkyní, má problémy s alkoholem a nedaří se mu napsat další román. Než by čelil realitě, raději se noří do svých fantazií a předstírá, že je soukromý detektiv jako vystřižený z románů svých oblíbených autorů Dashiella Hammetta a Raymonda Chandlera. A protože se chce stát hrdinou a mužem činu, ujímá se řady případů, které řeší s větším či menším úspěchem.
Seriál byl natočen podle povídek skutečného Jonathana Amese, který dal fiktivnímu spisovateli své jméno, v hlavní roli uvidíme Jasona Schwartzmana (Darjeeling s ručením omezeným), jeho šéfa a vydavatele George Christophera ztělesnil Ted Danson a Jonathanova nejlepšího kamaráda, knižního ilustrátora Ray Huestona, hraje Zach Galifianakis. 
Tenhle seriál má poměrně dobré hodnocení a já miluju dobrý detektivní seriál a navíc HBO zatím snad nikdy nezklamalo, takže jsem si řekla proč ne. To jsem ale udělala chybu. To má být komediální? Naprostý pako chlap, kterej nic neumí, chlastá, hulí, brečí kvůli své přítelkyni, na kterou je až nezdravě vázaný, se rozhodne řešit nezáživné případy. S tou komedií mu mají asi pomáhat jeho šéf a jeho kamarád. Šéfův humor mi ale přišel jako naprostá trapnost a navíc slabota a kamarád, který měl být nejspíš okouzlujícně neslušný působil spíš smutně. Ne, tohle rozhodně nebude nic pro mě. Když došlo na epizodu, kde Jonathan řešil případ ukradeného sperma svého kamaráda, a šéf k tomu každých pět minut po telefonu glosoval vtipy hodné tak puberťáka, rozhodla jsem se víc se netrápit. Přitom ale to intro vypadalo tak dobře, nechápu, kde soudruzi z NDR udělali chybu.


Takový potenciál a takové zklamání. No, asi nemůže být každý den posvícení. Na druhou stranu je hezké, že vás na možné následky sledování tohohle seriálu upozorní už v názvu. To dokážu ocenit a proto hvězdičkové hodnocení není naprostá nula:


1 komentářů:

Tvidatko řekl(a)...

Nedodívala jsem se ani na celý první díl, jak mi z toho uhníval mozek :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)